Sabtu, 27 April 2013

Final design dan hari esesment

   Damn~tiba juga hari yang ditunggu-tunggu oleh kitaorang.Lepas habis je hari fashion show part 5 hari tu ramai antara kitaorang berhempas pulas nak siapkan baju mana taknya..ade yang still buat pleated lagi..nak potong kain..nak buat finishing..aku plak interlining siap jahit tapi tak attach kat baju but still luar baju dan finishing lain aku berjaya siapkan..dan juga topi bulu yang tinggi giler tu.Ape pon tahniah aku ucapkan pada diri aku sendiri dan kawan-kawan lain sebab berjaya menyiapkan baju diaorang..pape pon korang the best! Dan tak lupa juga pada model aku Wan kerana sudi menjadi model aku untuk sem ni dan tolong jadi model kawan-kawan aku yang lain dan juga model masa diploma show hari tue dan perkara yang aku terkejut die sanggup spent satu malam dengan kawan-kawan aku yang lain bermalam kat studio kitaorang..hahaha..giler tak giler model overnight dengan designer-designer..huhuhu cayalah! \ ^_^ /







Tiada ulasan: