Isnin, 17 Jun 2013

Semester 5~FINAL SEM

Huhuhu pejam celik pejam celik dah final semester..tak sangka plak masa berlalu dengan begitu cepat sekali..Okey,so ape yang aku nak citer yer pasal sem 5..oh yeah! okey aku akan citerkan pasal projek final kitaorang dulu..okey untuk final sem ni kitaorang kena wat 3 baju (nak wat lebih pon bleh) untuk naik atas pentas..so before baju dibuat dan direka perlulah kena ada inspiration terlebih dahulu..So,inspiration aku untuk semester ini adalah violin!hehe patutnya aku punya inspiration baju untuk semester 4 tapi aku tolak then amik grenadier soldier plak..

So,tadi mase kelas CAD CAM aku ade la curi2 amik gambar.Kelas CAD CAM ni adalah kelas pattern tapi versi industri punya..tanpanya industri fesyen yang mengeluarkan pakaian akan bankrap~hehe dahsyat kan?
So wat pattern(pola) ni bukan secara manual saja tapi secara digital pon boleh!







Tiada ulasan: