Jumaat, 20 September 2013

Shooting-Military Grenadier Collection

  Hai,guys!sori lama menyepi..bukan ape sekarang ni tengah nak siapkan baju yang ketiga plak untuk fashion show..tak sampai sebulan je lagi.Dah serabut da kepala aku nak siapkan tu nak siapkan ni..nasib baik final sem ni 3 subjek je..so tak pening sangat..Okey,entri kali ni plak pasal shooting baju evening aku masa sem 4..ni pon sebab budak photo nak pinjam untuk shoot for their final project.So,aku sewakan kat diorang sebab aku rasa ni satu peluang untuk aku promote diri aku..heh! aku rasa shooting ni boleh dijadikan untuk aku punya portfolio..So model macam biasa diorang guna model kesayangan aku Wan dengan model laki..oh yeah! model laki diorang shoot 2 kali sebab masa 1st shoot kena reject but,thats okey..as long ade gambar shoot aku masih lagi acceptable :)




































Tiada ulasan: