Rabu, 28 November 2012

A famosa water world

Halo semua dah lama jugak tak update blog ni setelah sunyi sepi..anyway,result exam pon dah dapat result semester kira ok je la..sama macam sem lepas.Tapi ape pon 2 subjek yang aku bertungkus lumus nak dapat A+ tu tercapai juga akhirnya..subjek tu tak lain tak bukan design dengan embelishment :)
 
Okey,berbalik kepada tujuan  kita tadi..post kali ni nak ceritakan pasal kitaorang punye reunion dekat A famosa resort.Anyway,benda ni dirancang awal lagi before aku cuti sem.So,kitaorang decide nak wat kat A famosa resort water world.Ni merupakan kali pertama aku datang kat tempat ni huhuhu..Pagi lagi aku dah bangun tunggu kawan2 aku yang lain kat depan pintu pagar sekolah..sebab tempat tu memang strategik untuk kitaorang berkumpul.Lepas semua orang dah sampai kitaorang breakfast jap kat Restoran Zubaidah berhadapan dengan MITC(melaka international trade centre).Dalam pukul 9.15 macam tu kitaorang bergerak ke A famosa resort.Tempat tu memang besar menempatkan taman safari,cowboy town,Uitm unifield,water world,padang golf...memang terbaik la negeri melaka!
 
So,ni beberapa gambar yang  kitaorang snap..huhuhu tak banyak pon sebab kitaorang duduk berendam kat dalam air je so takut fon rosak heh.
 












 
Macam maner? bestkan?haha ade benda yang best wat aku kecut perut..benda ni..
 
 
Peh bile aku meluncur (aku naik yang takde terowong tu) rasa tak jejak bumi..leh tercampak kalo tak baring masa meluncur tu..huhuhu xD
 


Tiada ulasan: