Isnin, 17 Disember 2012

Semester 4

Haloo semua,rasanya dah lama tak update blog..patutnya update blog ni 3 minggu lepas tapi disebabkan masa yang takda so terpaksa berhenti seketika.\
 
Okey,mana yang kita patut mula dulu eh?hmm,okey kita mula dengan cerita di kolej dulu.Sem ni aku dapat roomate yang semuanya budak2 account.Diaorang ok la jugak walaupun some of them jenis suka buat sepah..tapi tak kisah la..sebab sem ni aku dah ade studio sendiri so,tak selalu la nak balik bilik.Kalo aku balik pon aku balik untuk mandi dan tidur je..hehe.Tapi aku takde gaduh2 dengan roomate aku..cuma hopefully diaorang akan jadi jenis kemas sikit sebab bila dah pertengahan sem nanti diaorang plak yang susah..XP
 
Okey,sekarang ni nak cerita pasal kelas design plak.Untuk semester ni aku memilih Grenadier soldier sebagai inspiration aku.Tapi masa aku proceed inspiration lecture aku pilih burung merpati..but,merpati nanti ade banyak detailing yang nak kena buat so,aku beralih kepada inspiration askar.
 
Kat bawah ni ialah storyboard yang aku buat..dari 4 inspiration hanya 1 sahaja yang dipilih..
 




 
 So,hopefully sem ni berjaya untuk melaksanakan tugas semester ni..

Tiada ulasan: