Khamis, 27 Disember 2012

Jejalan dengan member lama

Halo,semua kembali lagi..huhuhu,baru je hari tu update da update lagi..
Okey,seperti tajuk di atas tu hari ni baru je keluar dengan member lama aku Zul.Huhuhu,dah 1 tahun setengah kot tak jumpa dengan dia.Hahaha,actually plan ni sebenarnya nak buat masa cuti sem hari tu..tapi sebabkan die ade hal..so terpaksa ditunda,so semalam tiba2 je aku dapat idea nak keluar jejalan kat melaka tapi dengan sape?so aku teringat kat member aku ni yang hari tu nak sangat ajak aku keluar..So,ajaklah dia~paling best sekali die drive kereta..hohoho(tapi duit minyak dengan parking aku share dengan die Ok?)
 
So sampai2 je kat dataran pahlawan kitaorang beli kupon letak kereta..nanti tak pasal2 pak cik bandaraya bagi surat cinta kat kereta kitaorang~eeuuu
 
 
Tiba2 je kawan aku ni wat hal plak..kunci tertinggal dalam kereta..oh no~nasib baik ade kakak promoter kat kedai ROXY tu membantu..aku siap berlari gi MP (MAHKOTA PARADE) cari pembaris besi nak bukak pintu..dah beli then kawan aku cakap pintu dah bleh bukak..WHAT???
 
After that,kitaorang breakfast kat kedai2 makan yang ade kat bawah Dataran Pahlawan tu..kedai makan orang jawa..yang kawan aku ni plak tau bahasa jawa..so,diaorang berborak bahasa jawa yang aku tak faham tu..tapi agenda kitaorang nak breakfast..makanan kat situ bleh tahan sedap bersih pinggan aku :)
 
After that kitaorang jejalan kat MP plak..kawan aku ni ajak main bowling..huhuhu,ni merupakan kali pertama aku bermain bowling..balingan pertama asyik masuk longkang je..segan giler aku.Aku tengok budak2 kecik dari aku lagi pro main dari aku..maybe dia dah selalu main kot?Aku baru first time main..
 


 
Hahaha,kitaorang main 4 game..4 game aku kalah..erkkkk..(first time katanya) xP
 
Well,ape pon thanks kepada kawan aku yang sudi meluangkan masa jejalan dengan aku..ajar aku baling bowling..best jugak main bowling ni :) after that kitaorang jejalan tengok tempat kerja lama kat Parkson Mahkota parade..then,kitaorang jejalan lagi..window shopping sampai nak tercabut lulut katanya~ (6 v 6)
 
 
 

Tiada ulasan: