Rabu, 26 Disember 2012

Shopping at Jusco Aeon Bandaraya Melaka

Horay! Hari ni tercapai jugak hasrat aku untuk membeli-belah sempena chrismast..ape lagi kalo bukan jualan murah! 50%..70%..buy 1 free 1..hohoho mata aku juling tengok semua tue..tapi agenda aku ialah untuk hang out sempena cuti mid sem ni dan..paling penting barang2 untuk model aku..antaranya kasut dan aksesori dia..
 
Untuk maklumat korang jugak Aeon Jusco Melaka ni merupakan salah sebuah jusco terbesar kat malaysia dengan kos RM500 juta untuk membinanya.Memang besar..kalo shopping pagi..malam belum tentu boleh habis..hahahaha..
 
 
So,Aku hanya beli jacket yang berharga RM94.++ dengan kasut tinggi untuk model aku harga dalam RM84.++ huhuhuhu..ok la,sebab chrismast sale katanya x)
Then,kitaorang tengok wayang,citer jackie chan(lupa tajuk) makan2 KFC..lama aku tak makan :p
 
 
Yeay! jacket yang aku impikan dah pun beli xD

 
Kasut untuk model aku x)
 
Ok,itu saja untuk kali ni,nanti ada citer aku tulis lagi.tata x)
 

Tiada ulasan: