Sabtu, 29 Disember 2012

Rebonding rambut

Halo,uols~cuti mid sem aku dah nak abis..assignment masih banyak lagi nak dibuat..aku plak rilek je leh jejalan ke sana ke mari.Maklumlah,nanti rindu kat negeri melaka ni..kat perak nanti mana ada masa nak enjoy2 semua.So,ada masa sekarang ni have fun but at the same time kerja dan assignment berjalan.

 
Huhuhu,assignment yang almost siap :)
 
 
Okey,kembali kepada cerita yang aku nak tulis ni aku actually ada masalah rambut yang kasar sikit dan beralun..so kekadang tu nampak selekeh hehehe.So that day,aku pergi dataran pahlawan dengan kawan aku jejalan dengan dia..aku nampak kedai yang jual barangan rambut(mostly untuk penjagaan,dandanan dengan pewarna).Before this,aku pernah iron rambut sendiri guna produk wella.
 
Tapi hakikatnya,bila guna produk yang murah ni(harga wella ni RM45) langsung tak menjadi~rambut aku jadi keras dan tak lurus pon..huhuhu.So,belajar dari kesilapan aku tak mau dah guna produk murah.Biar mahal asalkan menjadi.So,aku beli produk lurus rambut shiseido..harga dalam RM70 satu set.Memang mahal,tapi berbaloi jugak pelaburan aku ni.
 
So,kalo korang nak wat sendiri kat rumah pon boleh..tapi kena ada alat untuk wat rambut macam iron,sikat,mangkuk plastik,sarung tangan plastik dan lain2..
So,follow je arahan yang ade pada pek..kalo korang follow betul2 insyallah menjadi,tak perlu ke salun nak wat mahal2.So,pada yang nak mencuba semoga berjaya.
 


Tiada ulasan: